selamat datang dan terima kasih.....0_o.

TERIMA KASIH....DAN SELAMAT DATANG KE LAMAN NURKILAN SAYA YANG TAK SEBERAPA INI.....
SEBELUM ANDA SEMUA PERGI LEBIH JAUH KEDALAM LAMAN NUKILAN INI SAYA DENGAN RENDAH HATI INGIN MEMOHON AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA AYAT2 DARI PENULISAN SAYA NANTI MENGGURIS HATI ANDA.....
DENGAN LAFAZ BISMILLAH HIRROHMAN NIRROHHIM...SELAMAT DATANG SAYA UCAPKAN.......



Friday 13 April 2012

apakah tidak mungkin...0_o.


apakah tidak mungkin
berkemungkinan ia ada
juga ada mungkin hanya kerana wujud
suatu kemungkinan yang terjadi
namun segalanya mungkin...

mungkinkah...
yang tersisa pada sebuah persoalan
jawapan hanya sekadar kemungkinan
keresahan kekalutan jadi mungkin
aduh aduh... aku tidak tahu
hanya berkemungkinan

andai semuanya mungkin
terjadi setelah berlalu
mungkin itu sajalah yang tinggal
tercari lagi pada ilham
yang tak mungkin hadir
oh tidak mungkin...

semua sudah pergi
terhapus tapi membekas
mungkinkah lagi
ooh mungkin tidak...

No comments:

Post a Comment