selamat datang dan terima kasih.....0_o.

TERIMA KASIH....DAN SELAMAT DATANG KE LAMAN NURKILAN SAYA YANG TAK SEBERAPA INI.....
SEBELUM ANDA SEMUA PERGI LEBIH JAUH KEDALAM LAMAN NUKILAN INI SAYA DENGAN RENDAH HATI INGIN MEMOHON AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA AYAT2 DARI PENULISAN SAYA NANTI MENGGURIS HATI ANDA.....
DENGAN LAFAZ BISMILLAH HIRROHMAN NIRROHHIM...SELAMAT DATANG SAYA UCAPKAN.......



Monday 13 June 2011

CINTAKU HANYA PADAMU....0_o.

Ya Rabb.........
Jika Engkau masukan aku kedalam Neraka
Niscaya akan kukabarkan kepada para penghuninya
Bahwa sesungguhnya aku telah mencintaiMu
Sejak dari alam ruh alam kandungan dan dunia fana
Namun perjalanan ku masih teramat panjang lagi
Yang hendak kutempuh setelah dibumi ini
Alam kubur alam kiamat dan akhir negeri abadi

Wahai Sang Maha Perkasa
Engkaulah Junjunganku Pelindungku dan juga Tuhanku
Sekiranya aku mampu bersabar menanggung siksaMu
Mana mungkin kumampu bersabar terpisah dariMu
Dan seandainya aku mampu bersabar menahan panasNya apiMu
Mana mungkin kubersabar tidak melihat KemulianMu

Butalah mata yang tidak melihat KekuasaanMu
MataMu senantiasa slalu mengawasi
Maka rugilah perniagaanku jika tidak bisa mencintaiMu
Sementara bila mencintaiMu sebagai bagian dari keuntungan
Apa yang tertinggal jika aku kehilanganMu
Dan apa yang hilang setelah kehadiranMu
Tidak sedikitpun mengurangi KerajaanMu
Juga tidak sedikit pun akan menambah KerajaanMu

Wahai Dzat Yang Maha Pengasih
Karena cintaku kepadaMu
Aku menjadi seorang hamba yang lapar
Yang tak pernah kenyang
Disebabkan begitu besarnya rasa cintaku kepadaMu
Aku menjadi dahaga dan tak pernah terpuaskan
Maka puaskanlah dahagaku dengan KasihMu
Dan kenyangkanlah laparku dengan SayangMu.

2 comments:

  1. maaf la kalo ade bahasa2 yg tak berape nak berkenan...huhuhuhuh...

    ReplyDelete