selamat datang dan terima kasih.....0_o.

TERIMA KASIH....DAN SELAMAT DATANG KE LAMAN NURKILAN SAYA YANG TAK SEBERAPA INI.....
SEBELUM ANDA SEMUA PERGI LEBIH JAUH KEDALAM LAMAN NUKILAN INI SAYA DENGAN RENDAH HATI INGIN MEMOHON AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA AYAT2 DARI PENULISAN SAYA NANTI MENGGURIS HATI ANDA.....
DENGAN LAFAZ BISMILLAH HIRROHMAN NIRROHHIM...SELAMAT DATANG SAYA UCAPKAN.......



Sunday 12 June 2011

UNTUK MU AYAH...0_o.

Ayah,
Setiap kali memandang wajahmu
Hati ini begitu bersyukur
Hati ini begitu bahagia
Kedapatan seorang ayah sepertimu.

Ayah,
Kehidupanku serasa bermakna
Dengan titik peluhmu
Kami dan adik-adik mengenali dunia
Dengan kasih-sayangmu
Kami dan adik-adik mengenali bahagia
Dengan ilmumu
Kami dan adik-adik mengenali Allah Yang Maha Esa.

Ayah,
Aku tahu susah payahmu
Aku tahu deritamu
Aku tahu budimu
Semuanya kau persembahkan
Tanpa sedikit pun rungutan
Tanpa sedikit pun kemalasan
Demi membela diri kami sekeluarga.

Ayah,
Jutaan kasih dan penghargaan ku hulurkan
Buatmu yang sentiasa jerih dan perit
Sanggup berkorban segalanya
Hanya kerana keluarga tercinta.

pesanan ayah:
Dari huruf menjadi kata, susunan kata menjadi ayat, rangkaian ayat menjadi kisah dan sebuah kisah itu terjadi dalam satu kehidupan. Kita berdiri bersama-sama... tinggi dan rendah itu berbeza... hati dan budi tidak ideal...rambut sama hitam... jiwa dan perasaan... tidak akan sama... jatuh dan bangun...harus dilakukan sendiri
TERIMA KASIH AYAH...

2 comments: